
Zapisz się na bezpłatny webinar dla logopedów 17 listopada z logopedą Natalią Miąskowską:
„Jak sprawniej przygotowywać się do zajęć logopedycznych?”

Na webinarze dowiesz się:
✅ kiedy najlepiej przygotowywać się do zajęć logopedycznych
✅ skąd brać pomysły na ćwiczenia logopedyczne
✅ jakie pomoce logopedyczne przyśpieszają pracę logopedy
✅ jakie „triki” pomogą Ci w szybszym przygotowywaniu się do pracy.
Transmisja webinaru odbędzie się 17 listopada o godz. 20:00.
Będzie powtórka dostępna przez 48 h.
Osoby, które będą podczas transmisji webinaru otrzymają z niego notatkę wizualną. Dzięki niej potem łatwiej wrócisz do omawianych podczas webinaru wskazówek dla logopedów.
Wskazówkami dotyczącymi szybszego i lepszego przygotowywania się do prowadzenia zajęć logopedycznych podzieli się logopeda Natalia Miąskowska.

Mgr Natalia Miąskowska – logopeda ze specjalizacją: wczesna interwencja logopedyczna, pedagog przedszkolny i wczesnoszkolny.
Posiada kwalifikacje nauczyciela języka polskiego. Pracowała w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Sopocie oraz wielu placówkach przedszkolnych i szkolnych. Ukończyła warsztaty masażu Shantala oraz kurs jogopedii. Pomaga dzieciom od 2 roku życia i dorosłym.
Obecnie pracuje w gabinetach: Osteo-Sport w Gdyni oraz Błękitna Chatka w Gdyni i w Gdańsku.
Na webinarze zadawać pytania logopedzie będzie Mariola Olkowicz, która tworzy rysunkowe pomoce logopedyczne.

Nazywam się Mariola Olkowicz i ułatwiam współpracę z dziećmi w domu, szkole i na zajęciach logopedycznych rysując pomoce wizualne, w tym pomoce logopedyczne.
Jestem mamą 3 synów: 7 lat, prawie 4 lata oraz 6 miesięcy. Mój najstarszy syn od kilku lat regularnie chodzi do logopedy, zaś młodszy w tym roku zaczął terapię logopedyczną.
Jestem świadoma tego, ile pracy kosztuje logopedów przygotowanie się do zajęć i jakiej to wymaga kreatywności. Jako rodzic widzę też, że dzieci chętniej wykonują ćwiczenia rysunkowe, niż powtarzają wyrazy, które tylko zostały napisane. A przecież i mi, i logopedzie, i dziecku, zależy na jak największej skuteczności tych zajęć. Dlatego też zdecydowałam zająć się obszarem pomocy logopedycznych.
Pomoce logopedyczne rysuję na podstawie merytorycznej współpracy z logopedami.